Lid van Verdienste Jakob Enting overleden

0 1.397

Ons bereikte het verdrietige bericht dat afgelopen zaterdag 13 januari 2024 op 67-jarige leeftijd Lid van Verdienste Jakob Enting is overleden.

Ter nagedachtenis aan Jakob, hebben we tijdens de wedstrijd VV Glimmen – VV Haren op zaterdag 13 januari een minuut stilte in acht genomen en heeft de zaterdagselectie met rouwbanden gespeeld.

De uitvaart vindt zaterdag 20 januari 2024 om 10.00 uur plaats in besloten kring en is dus alleen toegankelijk voor mensen die een persoonlijke uitnodiging hebben ontvangen. Het bestuur van onze vereniging zal met een afvaardiging aanwezig zijn. Namens bestuur en leden zijn er bloemen.

Wij wensen de familie Enting heel veel sterkte toe.