Jan Panneman op 75-jarige leeftijd overleden

Ons bereikte het trieste bericht dat afgelopen zondag 4 april ten gevolge van Corona Jan Panneman op 75-jarige leeftijd is overleden.

Jan was sinds 01 juni 1966 lid van onze vereniging, eerst begonnen als voetballer en later keeper van het seniorenelftal waar Jan de spelers in het veld op zijn kenmerkende manier kon aanmoedigen met de term “kom op stelletje wormzoekers”. Met dit team hebben ze naast het plezier met voetballen ook prachtige uitstapjes gehad naar diverse steden in binnen- en buitenland, waarbij Jan met zijn humor voor de nodige pret zorgde.

Bij onze vereniging heeft Jan na het afbranden zeer actief meegeholpen bij de nieuwbouw van het clubhuis en later met de extra aanbouw was Jan ook zeer betrokken.

Namens het bestuur en alle leden van vv Haren wensen wij Tineke, Ina & Harry, Helena & Gert en kleinkinderen heel veel sterkte met het verlies van Jan.