Jan Spoelstra, Bert Biemolt, Teun Bouwman en Jan Veenstra benoemd tot erelid VV Haren

Op de algemene ledenvergadering van VV Haren op donderdag 31 maart zijn Jan Spoelstra, Bert Biemolt, Teun Bouwman en Jan Veenstra benoemd tot erelid.
De benoemde ereleden hebben samen ontelbare verdiensten voor VV Haren verricht, zowel op het veld, maar vooral ook buiten het veld. Vrijwilligers waar we trots op zijn. Bij deze leden stroomt er wit-zwart bloed door de aderen. Wat deze leden voor onze club hebben gedaan en nog steeds doen, is ongelofelijk.
In aanwezigheid van hun partners kregen de benoemde ereleden uit handen van interim voorzitter Willem Kant een oorkonde en een bos bloemen. Tevens mogen de benoemde ereleden samen met hun partner nog gezellig een avond uit eten bij onze sponsor Sa Capanna.