Kabouters vv Haren genieten van hun eerste echte voetbalwedstrijd!

Op zaterdag 19 mei 2018 speelden onze kabouters hun eerste echte voetbalwedstrijd. Voetbalvereniging Harkstede was met 2 kabouterteams afgereisd naar Sportpark de Koepel om te komen voetballen tegen onze kabouters. Het was een prachtige ochtend alle kabouters genoten met volle teugen.

Buiten de trainers van de kabouters; Robert en Geon, waren vele ouders, opa’s, oma’s en andere familieleden en bekenden aanwezig. Het schijnt zelfs dat onze hoofdtrainer Cor Meijer met een bloknoot vanaf het dak van het clubhuis heeft meegekeken. En zij kwamen niet voor niets, want het was een waar genot om onze jongste talenten te aanschouwen. Prachtige acties en heerlijke onbevangenheid, het plezier straalde ervan af.

Het was bovenal een gezellige wedstrijd welke gezamenlijk werd afgesloten met ranja en fruit!

Wil jij ook en keer gezellig mee trainen? Dit is geheel vrijblijvend en iedere zaterdag mogelijk om 10.00 uur. Is jouw kind nog geen 4 jaar? Geen enkel probleem, vv Haren kent geen minimumleeftijd voor het kaboutervoetbal. Dus is jouw zoon of dochter er klaar voor…. dan zijn wij dat ook!!

Aanmelden kan via de mail: kaboutervoetbal@vvharen.nl of bij de kantine van vv Haren.