vv Haren neemt met mooie overwinning afscheid van trainer Cor Meijer

Vanmiddag speelde ons eerste elftal tegen Donkerbroek. Na een 0-0 ruststand kwam vv Haren in de 2e helft goed uit de startblokken en door doelpunten van Martin Mojet en Rick van der Wijk stond er een zeer terechte 2-0 op het scorebord. Haren verzuimde hierna de voorsprong verder uit te breiden, Donkerbroek deed vlak voor tijd nog iets terug, echter de voorsprong van Haren kwam geen moment meer in gevaar.

Na de wedstrijd werd er na 4 jaar afscheid genomen van hoofdtrainer Cor Meijer, namens iedereen van vv Haren bedanken wij Cor voor zijn inzet en zijn betrokkenheid! Cor was er niet alleen voor het 1e team, maar was betrokken bij de gehele vereniging!
Cor nogmaals dank voor je inzet, passie en bevlogenheid en wij blijven je graag zien op en langs de velden van Sportpark de Koepel.

vv Haren eindigde het seizoen door deze mooie overwinning op een 7e plek!

Benjamin Meijer (zoon van oud-eerste elftal speler Erwin Meijer) was vandaag pupil van de week. Benjamin hebben wij net als zijn ouders een hele middag met een glimlach zien rondlopen.