UPDATE: Kerst traktatie voor alle leden en vrijwilligers

Wij komen bij je langs!

0 635

Dit jaar nauwelijks competitie, geen toernooien en weinig gezelligheid op het Sportpark. En toch hebben onze leden en vrijwilligers er het beste van gemaakt.

De jeugd heeft zoveel mogelijk getraind, de senioren hebben ook buiten het veld geprobeerd hun conditie wat op pijl te houden, o.a. door met elkaar te gaan mountainbiken (toen dat nog mocht). Vrijwilligers hebben de kantine opnieuw in de verf gezet en gelukkig heeft al het eten en drinken in de kantine een goede bestemming gekregen, door het weg te geven aan de Voedselbank.

Als vereniging zijn we trots op onze leden en vrijwilligers en in deze kersttijd mag dat wel eens extra beloond worden.

De uitnodiging om zaterdag 19 december de kerst traktatie op te komen halen komt te vervallen. Na de afgekondigde maatregelen tijdens de persconferentie van afgelopen maandag, is dat simpelweg niet verstandig meer. We gaan nu de traktatie zoveel mogelijk bij onze leden en vrijwilligers langs brengen. Uiteraard houden wij ons ook dan aan alle regels.

Wij wensen iedereen fijne kerstdagen en bovenal een gezond 2021 toe!