KNVB-onderscheiding voor Jan Spoelstra

Bij aanvang van de ALV van de VV Haren stond voormalig consul Jan Spoelstra een verrassing te wachten. Wellicht had hij al een vermoeden toen zijn vrouw geheel onverwachts aangaf mee te willen gaan naar de ledenvergadering.

Toch was de verrassing compleet toen René Ahlers, voormalig district manager, namens  de KNVB uit de coulissen trad en Jan met lovende woorden toesprak over zijn 20-jarig consulschap. Jan werd daarom geëerd met de “Waarderingsspeld in goud” en een oorkonde.

Willem Kant overhandigde mede namens de aanwezige bestuursleden van VV Gorecht, Bauke van Stempvoort en Erik Koning, een mooie bos bloemen aan Jan als blijk van waardering en van dank voor zijn tomeloze inzet. Jan, van harte gefeliciteerd!