Lid van Verdienste Krieno Doornbusch overleden

Ons bereikte het trieste bericht dat op 27 januari 2022 op 88-jarige leeftijd ons Lid van Verdienste Krieno Doornbusch is overleden.

Krieno 52 jaar lid van de VV Haren, vader van onze oud-voorzitter Bart en voormalig keeper Harry was een vrijwilliger waar je altijd van op aan kon. Hij heeft binnen de vereniging meerdere vrijwilligers functies vervuld (o.a. jeugdbestuurslid) en was de laatste jaren een van de drijvende krachten om het sportpark en de kleedkamers netjes te houden. Dit laatste heeft Krieno tot voor kort gedaan, tot zijn gezondheid hem in de steek liet.

Voor al zijn vrijwilligerswerk is hij door de leden ook terecht benoemd tot Lid van Verdienste van VV Haren.

Namens het bestuur en alle leden van vv Haren wensen wij de familie Doornbusch heel veel sterkte met het verlies van Krieno.

De afscheidsplechtigheid vind op vrijdag 4 februari om 13.30 in verband met het hoge risico op coronabesmetting, in besloten kring plaats.

De plechtigheid is live te volgen op de websiteΒ https://crematoriumommelandenstad.nl/ via de optie “stream” in het menu.
De inlogcode is 776421106