Meld je aan als vrijwilliger!

Een voetbalclub zonder vrijwilligers is als een voetbalveld zonder goal 🥅…. er kan niet gescoord ⚽️ worden.

Afgelopen jaren heeft een groot deel van het vrijwilligerswerk op de zaterdag en de trainingsavonden op de schouders gerust van een paar trouwe vrijwilligers. Dat houden we dit seizoen NIET meer vol. Er MOETEN nieuwe vrijwilligers komen, om de kantine draaiende te houden. Want los van de gezelligheid, zorgt de kantine ook voor de broodnodige extra inkomsten 🍔🍭☕️.

Wie helpt ons uit de brand 🔥? Zonder extra vrijwilligers, kunnen we simpelweg de kantine niet open houden.

Wie hebben we DRINGEND nodig?

GASTHEER / -VROUW:

• Openen en sluiten kantine (kassa opstarten en afsluiten, koffie zetten, vlaggen, evt. controle kleedkamers)
  • Ontvangen tegenstander (koffie aanbieden aan leiders, wijzen naar kleedkamers en wedstrijdveld)
  • Ontvangen scheidsrechters
  • Wedstrijdmateriaal klaarleggen (bal, vlaggen, fluit en notitieboekje)
  • Aanspreekpunt bij vragen
  • Bijspringen achter de bar bij drukte

KANTINEMEDEWERK(ST)ER:

• Alle voorkomende werkzaamheden achter de bar, zoals verkoop koffie/thee en etenswaren (geen patat of andere warme snacks)
  • Klaarzetten van de ranja voor de spelende teams

Verwachte belasting per seizoen: 6 x 1 zaterdag. De zaterdag wordt opgedeeld in een ochtend en middag deel, geef bij aanmelding aan waar je voorkeur naar uitgaat. We zullen proberen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden. Uiteraard geldt, hoe meer vrijwilligers, hoe minder vaak je ingedeeld wordt.

Geef je zo spoedig mogelijk op, zodat we, voordat het seizoen begint, je nog goed kunnen inwerken!

Voor meer informatie, neem contact op met Eric Plenter of Mark van Dam. Aanmelden kan via jeugdcommissie.vvharen@hotmail.com