Oliebollenverkoop vv Haren ten bate van het voetbalkamp 2019

0 1.414

Op oudjaarsdag zullen er oliebollen te koop zijn in de kantine van VV Haren. Tijdstip afhalen: 12 tot 16 uur.

In verband met het voorbereiden van het deeg, willen we graag weten hoeveel we er ongeveer moeten maken.
Kosten zijn € 1,- per stuk, 5 stuks € 4,50, 10 stuks voor € 8,50.

Je opgave kan gemaild worden naar Patrick Dijkstra: pdykis@ziggo.nl of worden doorgegeven in het clubhuis van vv Haren.  De bestellingen kunnen ingeleverd / gemaild worden tot 28 december.

Meehelpen? Ja heel graag!
Stuur een mailtje naar luppesanita@gmail.com waarin je aangeeft wat je zou willen doen en op welk tijdstip. Wij gaan dan proberen een goede planning te maken.