Overlijden leden van verdienste Jan Schuiling en Aaldert Kremer

Ons bereikte het trieste bericht dat tijdens de zomervakantie 2 leden van verdienste zijn overleden, te weten:

Jan Schuiling
Jan was lid van de vv Haren vanaf juli 1943, dus ruim 76 jaar.
Jan heeft veel werkzaamheden verricht voor de club waaronder bij de herbouw van het “oude clubhuis” nadat deze door een brand gedeeltelijk was verwoest en het metselwerk van de voormalige dug-outs bij het hoofdveld.

Aaldert Kremer
Aaldert heeft in de de jaren 80 lange diverse bestuursfuncties bekleed waaronder voorzitter van de jeugdafdeling.

Namens het bestuur en alle leden van vv Haren wensen wij beide families heel veel sterkte met het verlies van Jan en Aaldert.