Roelie Doornbusch overleden

Ons bereikte het trieste bericht dat op 4 juni op 88-jarige leeftijd Roelie Doornbusch is overleden.

Roelie, de moeder van onze oud-voorzitter Bart Doornbusch, was jaren een betrokken lid van onze vereniging. Zo heeft ze jarenlang in de redactie gezeten van de clubblad, was ze actief in het jeugdbestuur en als jeugdleider. Ook was ze een bekend gezicht achter de bar.

Namens de vereniging zullen Willem Kant en de klusploeg afscheid van haar nemen.

Namens het bestuur en alle leden van vv Haren wensen wij de familie Doornbusch heel veel sterkte met het verlies van Roelie.