Sinterklaasactie 2015.

Ook dit jaar organiseert v.v. Haren de banketstaven actie. Door en vóór de jeugd, waarbij de opbrengst ten goede komt aan de jeugdafdeling.

Vorig jaar zijn er extra trainingsmateriaal aangeschaft, hebben alle jeugd  teams een bijdrage gehad voor een uitje en is er een bijdrage gegaan naar het feest van 80 jaar Haren.

Komende opbrengst zal vooral gaan naar extra trainingsmateriaal voor de jeugdteams. Naast het voetbalgedeelte zal er meer aandacht worden gegeven aan looptechniek. Hiervoor zijn extra materialen nodig zoals o.a. loopladders.  Zoals gebruikelijk binnen de vv haren wordt er geen onderscheid gemaakt tussen een hoog en laag team en worden dus alle trainers voor zien van o.a. loopladders etc.

Om deze actie tot een succes te maken kunnen we uiteraard niet zonder de inzet van leiders, ouders en uiteraard onze voetballers zelf. Zaterdag 28 november gaan de  jeugdteams na  hun wedstrijd op pad  om van deur  tot deur deze overheerlijk banketstaven van bakker Beukeveld te verkopen.

Hieronder treft u een bestelformulier aan  deze zijn ook verkrijgbaar in de kantine. Bestel heerlijke banketstaven om uit te delen aan uw klanten, collega’s of familie. De ingevulde formulieren kunnen in de bus in het clubgebouw worden gedeponeerd of worden gemaild naar jvzvvharen@hotmail.nl

Jeugdleden, leiders en ouders worden ook via de e-mail, voorzien van nadere informatie, en benaderd om deel te nemen. Ook oudere leden die een route willen lopen zijn natuurlijk van harte welkom!

We vertrouwen op een goede opkomst, een gezellig evenement en een mooie opbrengst!

Alvast namens de jeugd commissie hartelijk dank daarvoor!

BESTELFORMULIER 2015 A5