Tactisch Bewegen Academy – VV Haren

In de maand november start Sven de Haan (verleden bij jeugd FC Emmen) met de trainingen van de Tactisch Bewegen Academy. Op 4 vrijdagen in de maand januari zal er van 15:30-16:45 uur worden getraind bij VV Haren. Tijdens deze trainingen ligt de focus op het krijgen van controle op de bal en de situatie. Sven brengt de kinderen (7-10 jaar) in situaties die voor hen herkenbaar zijn. Wedstrijd echte voetbalsituaties, waardoor de spelers straks sneller en beter kunnen handelen als de situatie zich voordoet tijdens de wedstrijden.

Er wordt gewerkt met een groepsgrootte van maximaal 18 deelnemers. Dit om de kwaliteit te kunnen waarborgen.

Sven de Haan, woonachtig in Eelde, was tot voor kort trainer van het eerste elftal van 1e klasser vv Hoogezand en heeft in het verleden training gegeven bij de jeugd van FC Emmen.

• 5 januari 2024 15:30 – 16:45 uur
  • 12 januari 2024 15:30 – 16:45 uur
  • 19 januari 2024 15:30 – 16:45 uur
  • 26 januari 2024 15:30 – 16:45 uur