Trainer zoekt club

en wij zoeken jou

0 1.238

Woon je in Haren of omgeving? Hou je van het voetbalspelletje en vind je het leuk om dit enthousiasme ook op anderen over te brengen. Heb je dan wel eens overwogen om trainer te worden?

Als jij als aankomend jeugdtrainer een club zoekt, dan hebben wij een match!

Voor aankomend seizoen zijn wij op zoek naar jeugdtrainers, voor de leeftijdscategorie 8-11 jaar.

Wat we bieden?

• Trainingstijdstip nog in overleg, maar waarschijnlijk rond 17.30 uur
  • Leuke vrijwilligersbijdrage
  • Ondersteuning door ervaren trainers
  • Goed trainingsmateriaal
  • Trainingen op het mooiste sportpark van het Noorden
  • Ook mogelijk als stageplaats

Wat we vragen?

• Voetbalkennis
  • Enthousiasme om de liefde voor het spelletje over te brengen op onze jeugdspelers

Ben je nieuwsgierig geworden naar onze club? En wil je graag als trainer aan de slag gaan? Neem dan contact op met Mark van Dam, wedstrijdsecretaris jeugd ( 06 – 45 71 62 18).