Laatste competitie wedstrijd Haren 1 2022 | Tynaarlo 1 – Haren 1

10 December 2022, Aftrap 14:30

Afgelopen dinsdag heeft Haren 1 de laatste thuiswedstrijd van het kalenderjaar 2022 met 2-0 gewonnen. Aanstaande zaterdag staat de laatste competitiewedstrijd van 2022 op het programma. Deze wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark de Spil in Tynaarlo. De aftrap vind plaats om 14:30.

Tynaarlo 1 bevindt zich momenteel op de 11e positie met 10 punten uit 9 wedstrijden. Afgelopen seizoen wist Haren in de thuiswedstrijd met 3-1 te winnen. Op Sportpark de Spil wist Haren niet verder te komen dan een 0-0 gelijkspel. Het beloofd dus een spannende en mooie wedstrijd te worden.

Haren 1 staat momenteel op een 4e plaats met 19 punten uit 10 wedstrijden, daarmee staan ze 3 punten achter de koploper. Haren kan dus 3 belangrijke punten pakken in de strijd om promotie (of een eventueel kampioenschap).
Komen jullie het team aanmoedigen naar de overwinning?