Verslag en foto’s Mix-toernooi

Onlangs organiseerde de selectie van vv Haren een mix-toernooi voor onze jeugd.

De opkomst en het enthousiasme was enorm! De jongste spelertjes en de selectiespelers kennen elkaar inmiddels goed.

Het gehele jaar nl. fluiten de selectie-spelers wedstrijden van onze F- en E-jeugd. Dit wordt door de betrokken als leuk en zeer geslaagd ervaren. Dus komend seizoen gaan we hiermee vanzelfsprekend dan ook door.

Nu konden de talenten van de toekomst dan eindelijk ook een keertje samen met hun idolen van Haren 1 en 2 een wedstrijdje spelen. Schitterende doelpunten, panna’s, geweldige schijnbewegingen, alles zagen we voorbij komen. Mooi om te zien wat ze het afgelopen jaar allemaal geleerd hebben. Dus voor de komende jaren zit dat wel goed!

Daarna was het de beurt aan de wat oudere jeugd gemixt met de senioren. Ook zij lieten zien al een aardig balletje te kunnen trappen en te beschikken over goed spel inzicht.

Na afloop gingen de spelers nog op de foto, kregen eten en drinken en gingen moe maar voldaan weer naar huis.

Al met al een zeer geslaagd mix-toernooi.

De selectie