Voetbalmiddag voor vrede

Zondag 20 maart 13.30 - 16.00 uur

Soms betekent een beetje afleiding al heel veel en daarom organiseren wij a.s. zondag 20 maart een “voetbalmiddag voor vrede”. Niet alleen voor leden van onze vereniging, maar voor écht iedereen én dus ook voor alle Oekraïners 🇺🇦 die op dit moment in Haren worden opgevangen.
De Oekraïners zijn inmiddels persoonlijk uitgenodigd door één van de leden van ons damesteam en ze hebben er zin in. De eersten hebben zich al aangemeld. Jullie blijven toch niet achter?
Sport verbroedert, dus kom a.s. zondag gezellig een balletje trappen op Sportpark De Koepel. Aanmelden hoeft niet.
We verzamelen om 13.30 uur en gaan tussen 14.00 en 16.00 uur voetballen. Leeftijd vanaf 8 jaar en zijn er jongere voetballertjes, dan is er vast nog wel een bal ⚽️ over om tegenaan te schoppen 😉.
PS. We kunnen ook nog vrijwilligers gebruiken voor de begeleiding en achter de bar. Meld je hiervoor wel aan bij Mark van Dam (06-45 71 62 18).