vv Haren 1 – VVK 1 (2-1) (Balsponsor Landgoed Lemferdinge)

864

vv Haren 1 heeft de thuiswedstrijd tegen VVK1 met 2-1 gewonnen. Pupil van de week Lean Blaauw deed even voor hoor je een doelpunt moet maken bij de tegenstander, waarna het de beurt was aan de mannen van Haren 1. Bij rust was de stand 1-0 door een doelpunt van Martin Mojet. Na rust werd de score verdubbeld door Patrick Dijkstra.

Het leek daarna ook nog 2-0 te worden maar het doelpunt werd afgekeurd voor buitenspel. In dezelfde minuut wist VVK de stand terug te brengen tot 2-1 waarna het nog even spannend werd maar het lukte Haren 1 om de 3 punten in Haren te houden.

Gefeliciteerd mannen!