vv Haren E1 door naar de volgende beker ronde

0 1.367

In een zenuw slopende wedstrijd heeft Haren E1 het voor elkaar gekregen om naar de 3e ronde van de beker te gaan. Met een 6-3 overwinning wisten ze Yde de Punt E1 te verslaan.

Al in de 1e helft was Haren E1 sterker als Yde Punt E1 toch kwam Haren met 0-2 achter te staan. Vlak voor rust was het Ivar Loman die de aansluiting voor HarenE1 maakte.
Na een peptalk van de coaches begon Haren E1 voortvarend aan de 2e helft. Al direct na het 1e fluitsignaal was het Tim Komduur die Haren langszij schopte 2-2, Dit gaf Haren E1 vleugels niet snel daarna werd het 3-2 door Ole Hermann. De 4-2 kwam na een mooie voorzet van Tim Komduur voor de voeten van Tobias Swart die zijn kans schoon zag en hem hard in het doel schoot. Ook de 5-2 kwam van Tobias Swart. Yde de Punt was moe gestreden maar zagen door een foutje in de verdediging kans om de 5-3 binnen te schoppen. Uiteindelijk was het Ole Hermann die de eindstand op 6-3 zette.
Het complete team heeft een mooie prestatie neer gezet . Verdedigend stonden Sil Oone, Bas Wolters, Jasper Weiling en Michael Elferink hun mannetje en bediende ze de voorhoede Ivar Loman, Tim Komduur, Tobias Swart en Ole Hermann de ene na de andere mooie passes. Kortom mooi teamwork mannen!

Volgende week speelt Haren E1 weer thuis tegen Velocitas 1897 E4 voor de competitie op sportpark de Koepel om 08:45 uur