VV Haren en Henk de Koe verlengen contract

Henk de Koe ook volgend seizoen hoofdtrainer van zaterdagselectie

Met ingang van het seizoen 2023-2024 is Henk de Koe hoofdtrainer geworden van de zaterdagselectie van VV Haren. Dit bevalt van beide kanten zo goed dat de club tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst op 6 januari jl. bekend kon maken dat het contract volgend seizoen wordt verlengd.

Onder leiding van Henk, speelt het zaterdag 1 team van VV Haren op dit moment in de vijfde klasse en draait een uitstekend seizoen. Ze zijn als eerste op de ranglijst de winterstop ingegaan en hopen dit jaar op promotie naar de vierde klasse.

Als vereniging zijn we blij met de samenwerking met Henk en we kijken uit naar de rest van het seizoen én het vervolg.