vv Haren is op zoek naar talent!

vv Haren is op zoek naar talent!

Voor komend seizoen is vv Haren op zoek naar enkele nieuwe talentvolle spelers voor het 1e en 2e elftal. Spelers met ambitie die net uit de A-ers komen en de stap naar de senioren moeten maken en / of ervaren spelers zijn welkom! Bij ons krijg je alle tijd en ruimte om je verder te ontwikkelen. Ook kun je vv Haren gebruiken als tussenstap om hogerop te komen!

Een aantal wat oudere spelers heeft onlangs aangegeven komend seizoen een stapje terug te willen doen. Hierdoor ontstaat er binnen de 1e en 2e selectie ruimte voor aanstormend talent!

De nieuwe selectie zal bestaan uit een mooie mix van jonge talentvolle en een aantal zeer ervaren spelers. Bovendien beschikt Haren komend seizoen weer over een elftal onder de 19 (A1, nu nog B1). Onze hoofdtrainer heeft onlangs een aantal van deze spelers al laten debuteren in Haren 1. Dit geeft te meer aan dat jonge spelers zeker kans maken en daar zijn wij als vereniging natuurlijk enorm trots op!
De 1e en 2e selectie trainen op de dinsdag gezamenlijk en op de donderdag gelijktijdig, maar wel apart. Dit onder leiding van Cor Meijer en assistent / 2e trainer Angelo Spoor. Daarnaast is er op beide dagen een verzorger / hersteltrainer aanwezig alsmede een keeperstrainer.

Ben jij een keeper, verdediger, middenvelder of een scorende spits? En heb je ambitie en interesse? Train dan een keertje met ons mee!

Voor meer informatie: rjdejager@home.nl