vv Haren op zoek naar jeugdtrainers voor seizoen 2017/2018

874

Voor het komende seizoen 2017/2018 is vv Haren nog opzoek naar gedreven en enthousiaste trainers. Als gevolg van studie en andere werkgever hebben we afscheid moeten nemen van een aantal jeugdtrainers. We zoeken jeugdtrainers voor de categorieën JO17, JO15 en JO13 op verschillend niveau.

Gewenst:

• Goede communicatieve en sociale vaardigheden (respectvol).
  • In staat zijn jeugd spelers te begeleiden en te laten doorgroeien/ontwikkelen.
  • Motivator met overtuigingskracht.
  • Oog voor lange termijn en belangen van de vereniging.
  • Bij voorkeur UEFA C | Trainer-Coach III Jeugd gevolgd of KNVB-cursus Juniorentrainer, dan wel relevante ervaring als (jeugd)trainer of ervaring als (jeugd)trainer.
  • Nog geen diploma’s maar wel interesse om jeugdtrainer te worden, dan kunnen wij onder voorwaarden een opleiding aanbieden.
  • Voor de elftallen bestaat het trainerschap, naast het geven van training, ook bij voorkeur uit het coachen tijdens de wedstrijden.

Wat hebben wij te bieden:

• Uitstekende trainingsfaciliteiten (materiaal en velden), op het mooiste sportpark van het noorden.
  • vv Haren maakt geen onderscheidt tussen de hoge en lagere teams ten aanzien van trainingsmateriaal en ruimte
  • De functie en de vereniging bieden een uitdagende omgeving voor verdere ontwikkeling als (jeugd)trainer.
  • Goede vergoeding, naar ervaring en diploma’s
  • vv Haren is een gecertificeerd leerbedrijf (SBB)

vv Haren is een gezellige, niet al te grote, vereniging op één van de mooiste sportparken van het noorden. vv Haren heeft in jeugd teams in alle leeftijdscategorieën, het aantal teams is nog afhankelijk van aan en af meldingen. Daarnaast hebben we in samenwerking met vv Glimmen een MO17 meiden team. Alle trainingen zijn op de dins- en donderdag, ook van de senioren. De trainingstijden zijn: JO11 en JO9 van 17:30 – 18:30 JO13, JO15, MO17 en JO17 van 18:30 – 19:30 JO19 van 19:30 – 20:30. De teams waren afgelopen seizoen ingedeeld in de volgende klassen, MO17 1e klasse, JO17 2e klasse, JO15-1 2e klasse, JO15-2 4e klasse, JO13-1 2e klasse, JO13-2 3e klasse, JO11 2e klasse en JO11-2 4e klasse.

Heeft u interesse of wilt u meer weten, dan kunt u contact opnemen met:

Jeugdcommissie.vvharen@hotmail.com of 06-11005383