VV Haren schenkt kantinevoorraad aan Voedselbank Groningen

0 1.047

Nu onze kantine vanwege het coronavirus gesloten zijn, blijven de kantinevoorraden ongebruikt staan.

Het zijn goede producten die normaal tijdens wedstrijden, toernooien en trainingen zouden worden verkocht, maar sommige etenswaren zijn beperkt houdbaar. Zonde om daar niets mee te doen, dachten de kantinemedewerkers.

En zo ontstond het idee om deze spullen aan de Voedselbank te doneren. Vanmorgen togen kantinemedewerkers Ingrid Velthuis en Jan Tuinman naar de Voedselbank Groningen om daar diverse producten namens VV Haren te overhandigen.

De medewerkers van de Voedselbank namen de goederen dankbaar in ontvangst, want ook de Voedselbank heeft het moeilijk in deze woelige tijden. Heb jij ook de mogelijkheid om de voedselbank Groningen hulp te bieden? Dit kan door een donatie te doen in geld, door levensmiddelen te doneren of door vrijwilliger te worden. (https://www.voedselbank-groningen.nl)