vv Haren start in seizoen 2017-2018 weer met een A-elftal (Trainer Harry Boddema)

Het is alweer een aantal jaar geleden dat vv Haren een A-elftal heeft gehad. Wij zijn dan ook verheugd dat wij kunnen melden dat vv Haren in het seizoen 2017-2018 weer met een A1 elftal gaat starten.

Dat het nu wel lukt is mede te danken aan de recente successen van het B elftal, onder bezielende leiding van Trainer Harry Boddema is er bijna 100% opkomst op de trainingen, wat terug te zien is in de goede resultaten op zaterdag. Een aantal van deze jeugdige talenten heeft inmiddels zelfs al mogen debuteren in Haren 1.

Wij zijn dan als vereniging erg blij dat wij trainer Harry Boddema hebben kunnen vastleggen als trainer van ons A-elftal voor het nieuwe seizoen.

Wij kunnen voor het team altijd extra versterking gebruiken! Je kan altijd een keer met het huidige B1 mee trainen op dinsdag of donderdag.

Meer informatie volgt!!