vv Haren zoekt een nieuwe voorzitter!

0 3.225

Dat de verantwoordelijkheid van voorzitter voor onze voetbalvereniging in jouw handen ligt, schrikt jou niet af. Sterker nog: dát is hetgeen jou plezier en energie geeft!

Voetbalvereniging Haren is een vereniging waar plezier in het voetballen voorop staat! Zowel op de zaterdag als op de zondag wordt er bij vv Haren gevoetbald. Leden spelen prestatief of recreatief. Een club waar respect voor een ander, materiaal, accommodatie en plezier hoog in het vaandel staan. Sporten doe je voor je plezier. Wij willen ieder lid de optimale mogelijkheid bieden te genieten van de voetbalsport. Wij zijn een vereniging waar iedereen zich thuis kan voelen, ongeacht de voetbalcapaciteiten en achtergrond.

Wij zijn opzoek naar een betrokken bestuurder/voorzitter. Die samen met de overige bestuursleden, vrijwilligers en actieve leden vorm wil geven aan het verder optimaliseren van de voetbalvereniging. Zodat de vereniging kan voortbouwen aan een gezonde, sportief en financieel goede toekomst.

Heb je interesse of wil je meer informatie? Dan drinken wij graag een kop koffie met jou!

Voor meer informatie, kan je contact opnemen met Willem Kant (06-11771018)