Wedstrijd nacompetitie > vv Haren – vv Langweer (Maandag 10 juni, aanvang 14.00)

0 1.084

Komende maandag 10 juni om 14.00 uur neemt vv Haren het in de nacompetitie op tegen vv Langweer. Voor vv Haren een belangrijke wedstrijd voor lijfsbehoud in de 4e klasse en voor onze gasten uit Langweer een kans om te promoveren naar de 4e klasse.

vv Haren was de 1e ronde van de nacompetitie vrijgesteld, terwijl vv Langweer met 2-0 heeft gewonnen van vv Zevenhuizen.

De winnaar van de wedstrijd komende maandag, neemt het zondag 16 juni op tegen DVC’59 uit Nieuw-Dordrecht. Deze wedstrijd zal plaatsvinden op neutraal terrein.

Onze mannen kunnen de steun van de supporters goed gebruiken. Tot maandag!!!