Dringend gezocht: 2/3 Verkeersregelaars tijdens het E toernooi

Voor het E-toernooi van as zaterdag 10 juni zijn we dringend opzoek naar verkeersregelaars voor op de parkeerplaats.

Op de parkeerplaats is plaats voor ong. 125 auto maar als we de bezoekers zonder begeleiding laten parkeren wordt de capaciteit een heel stuk minder. Dus de taak van de verkeersregelaar is het zorgdragen voor het zo efficiënt mogelijk gebruikmaken van de beschikbare parkeerruimte.

Wie kan en wil de vereniging helpen

Hulp is nodig van 08:30 – 10:30.

Opgave kan op mail adres jeugdcommissie.vvharen@hotmail.com.
Het zijn elk jaar een leuk en druk bezet toernooi, met dit jaar 26 deelnemende teams. De meeste deelnemende teams komen elk jaar graag weer terug naar onze toernooien, mede om de uitstekende organisatie en bijkomende zaken als oa. de service in de kantine. We willen er dit jaar ook weer voor zorgen dat de deelnemers en supporters een leuke onbezorgde dag hebben. Om dit te kunnen realiseren is jullie hulp hard nodig.