Kom gezellig voetballen op vrijdag 22 januari

Tijdstip: 13.30 - 15.30 uur

De lock down is wederom verlengd. Dit betekent dat onze kinderen nog langer thuis moeten blijven en vaker achter de computer zitten, terwijl sporten, juist in deze tijd, zo gezond is. Ook ouders hebben het lastig om allerlei zaken te regelen terwijl de kinderen thuis zijn. Hoe makkelijk zou het zijn om even boodschappen te kunnen doen, te vergaderen of dat belletje te plegen in alle rust.

VV Haren probeert kinderen en hun ouders daarom te helpen in deze tijd.

Op vrijdagmiddag 22 januari van 13.30 uur tot 15.30 uur zijn er trainers, velden en trainingsmateriaal beschikbaar om de kinderen even lekker te laten voetballen en te laten uitrazen.

Dit aanbod geldt voor zowel leden als niet leden van VV Haren, iedereen is welkom en er zijn GEEN kosten aan verbonden. Opgave vooraf niet nodig, kom gewoon lekker langs!

Minimum leeftijd 6 jaar tot maximaal 18 jaar.
Helaas zijn ouders langs de lijn niet toegestaan en zijn de kleedkamers gesloten.