Wedstrijdverslag VV Haren JO14-1 – Noordwolde JO14-1

0 627

Vanmorgen op Sportpark De Koepel de bekertopper tussen Haren JO14 tegen Noordwolde JO14. Beide teams hadden hun vorige 2 wedstrijden gewonnen, dus de winnaar van vandaag gaat door in de beker. Bij een gelijkspel had Noordwolde het betere doelsaldo

Noordwolde begon zeer fel aan de wedstrijd en voordat het Haren het wist, stond het al 0-1. Een mooi schot in de kruising waar Einar absoluut niet bij kon.

Maar Haren bleef rustig voetballen, goed overspelen en binnen 5 minuten maakte Martijn de 1-1 en later zelfs de 2-1.

Toch waren beide teams goed aan elkaar gewaagd en het spel ging van de ene goal naar de andere goal. Voor het publiek, dat op dit vroege tijdstip aanwezig was een leuke wedstrijd om te zien, bij rust was het namelijk 3-4.

Na de rust viel als snel de 4-4 en bleef het spel op en neer gaan.

Haren bleef met goed spel de goal van Noordwolde bestoken en maakte de 5-4 en 6-4. Op dat moment was Haren door in de beker, Noordwolde ging alles of niets spelen en leverde resultaat op. De 6-5 viel en daarna ook nog de 6-6. Haren probeerde het nog wel en kwam ook nog vaak bij de goal van Noordwolde, maar de bal wilde er niet in helaas.

Na het laatste fluitsignaal was er vreugde bij Noordwolde en teleurstelling bij Haren. Toch mogen de jongens trots zijn, want ze hebben een uitstekende wedstrijd gespeeld.