De strijd om het kampioenschap v.v. Haren E1 v.v. Gruno E1

0 1.979

Zaterdag 14 november aanstaande om 08:45 uur treed Haren E1 aan tegen Gruno E1 op ons sportpark de koepel.

Een wedstrijd waar de belangen de groot zijn. De winnaar kan zich naar alle waarschijnlijkheid winterkampioen noemen. Gruno een geduchte tegenstander met nog geen enkel verloren wedstrijd. Staat op dit moment virtueel eerste in de competitie met 1 punt verschil. (Virtueel omdat ze 2 wedstrijden minder hebben gespeeld.) Haren heeft met nog 2 wedstrijden te gaan zicht op het kampioenschap. Beide wedstrijden moeten gewonnen worden door Haren anders gaat Gruno er met de buit vandoor.

Kom ze daarom aanstaande zaterdag 14 november aanmoedigen om 08:45 uur. Neem opa’s, oma’s vriendjes en vriendinnetjes mee het beloofd een spannende wedstrijd te worden.