Algemene Leden Vergadering – Verplaatst naar maandag 16 november 2020 (vooraf aanmelden verplicht ivm Covid-19)

In verband met de aangepaste Coronaregels vanaf woensdag 14 oktober (22.00 uur), is de algemene ledenvergadering van maandag 26 oktober 2020 verplaatst naar maandag 16 november 2020 (onder voorbehoud van de landelijke Coronaregels)

De algemene ledenvergadering is na aanmelding toegankelijk voor leden van de Vereniging.

Praten over het te voeren beleid bij vv Haren. Het kan op vele manieren. Aan de bar, langs de lijn, in een artikel of een reactie op facebook/twitter/instagram. In het informele circuit gonst het vaak van de ideeën, aanbevelingen, verbeteringen en kritiek. Diegenen die daadwerkelijk mee willen praten en beslissen over het verenigingsbeleid kunnen dit vanavond ook doen door de Algemene Ledenvergadering bij te wonen.

Door de huidige Corona maatregelen is het nu noodzakelijk om je vooraf aan te melden, zie onderaan de aanmeldknop voor aanmelden ALV.

De agenda zorgt voor de nodige structuur in deze vergadering waarin het bestuur richting leden verantwoording aflegt. Maar ook de leden hebben meer dan genoeg ruimte om zaken aan de kaak te stellen of naar voren te brengen.

De vergadering begint maandag 16 november 2020 om 20.15 uur. De mogelijkheid om financiële stukken in te zien is er vanaf 19.15 uur. Op de agenda staan diverse punten die belangrijk zijn voor de toekomst van onze vereniging.

AGENDA

1. Opening
2. Ingekomen stukken en mededelingen
3. Verslag ALV van 16 oktober 2019
4. Corona sportieve gevolgen en maatregelen
5. Jaarverslag vv Haren
6. Financieel jaarverslag 2019 / 2020
7. Verslag kascommissie
8. Verkiezing bestuur
9. Vaststelling begroting 2020 /2021
10. Problematiek senioren afdeling 2020 2021
11. Missie/ visie/ strategie en vervolg hierop
12. Rondvraag en sluiting

De covid-19 regels schrijven voor dat je vooraf digitaal moet aanmelden, dit kan tot en met donderdag 12 november oktober 2020.

Klik op onderstaande link voor aanmelden, graag als onderwerp aangeven “ALV 2020” + naam en telefoonnummer vermelden.

AANMELDEN ALV – MAANDAG 16 NOVEMBER 2020