Tevredenheidsonderzoek Sportparken (Sport050 / Gemeente Groningen)

0 2.052

De Gemeente Groningen houdt een tevredenheidsonderzoek onder sporters! Vriendelijk verzoek aan onze leden om deze in te vullen. Hoe meer sporters de vragenlijst invullen, hoe beter de gemeente weet wat ze aan het sportpark kan verbeteren

Onderwerp: Sportparken

Beste sporter,

De gemeente houdt een tevredenheidsonderzoek onder sporters. Laat ons weten wat u vindt van het sportpark waar u komt! Bent u tevreden, of vindt u dat het beter kan? Onder de deelnemers verloten we vijf sportmaterialenpakketten van € 50,- en als hoofdprijs een sportmaterialenpakket van € 150,-.

Hoe meer sporters de vragenlijst invullen, hoe beter de gemeente weet wat ze aan het sportpark kan verbeteren. Wij willen u vragen om zoveel mogelijk bekendheid te geven aan het onderzoek. Dat kan door de link naar de vragenlijst https://bit.ly/Sportparken te verspreiden via uw verenigingswebsite of via uw social media kanalen, zoals Facebook of een WhatsApp groep van uw vereniging of team.

Naar aanleiding van vorige klanttevredenheidonderzoeken zijn onder andere de bewegwijzering aangepakt op de sportparken en zijn kunstgrasvelden vervangen.

Als u vragen hebt over het onderzoek, dan kunt u contact opnemen met Marjolein Kolstein van Onderzoek, Informatie en Statistiek Groningen via marjolein.kolstein@groningen.nl.

Uw antwoorden worden anoniem verwerkt en vertrouwelijk behandeld. Zij worden alleen voor dit onderzoek gebruikt. Alvast hartelijk bedankt voor het invullen van de vragenlijst.

Met vriendelijke groet,

Arjen Boekema