VV Haren volgend seizoen ook met tweede selectieteam naar de zaterdag!

0 1.248

VV Haren gaat komend seizoen met de selectieteams alleen nog op de zaterdag voetballen. Afgelopen periode zijn de zaterdag- en zondagselectiespelers van VV Haren geënquêteerd en zijn er met hen diverse overleggen geweest.

Concreet betekent het besluit dat het eerste en tweede elftal met ingang vanaf seizoen 2020-2021 op de zaterdag gaan spelen. Het derde en vierde elftal blijven recreatief voetballen op de zondag.

Met deze keuze voor het selectievoetbal op de zaterdag wordt de ingezette lijn van het afgelopen seizoen voortgezet. Wij verwachten hiermee op de eerste plaats vooral jongere spelers voor de club te behouden en nieuwe leden te interesseren. VV Haren stopt na 85 jaar vooralsnog met selectievoetbal op de zondag, maar recreanten blijven uiteraard welkom.

Geïnteresseerden voor het seniorenvoetbal, zowel individuen als (vrienden)groepen, kunnen dat aangeven via senioren@vvharen.nl