Leer voetballen bij VV Haren

Kom voetballen bij VV Haren

Woon je in Haren of omgeving? Hou je van het voetbalspelletje, maar ook van een stuk gezelligheid en teamgevoel? Heb je eerder gevoetbald of wil je nu juist gaan beginnen? Dan ben je welkom om als jeugdspeler (van 7 tot 18 jaar) op zaterdag te komen voetballen bij VV Haren.

Wat we jou bieden?

• We trainen op dinsdag en donderdag op het mooiste sportpark van Noord-Nederland
  • Wij steken je goed in de kleding, je krijgt van de club een trainingspak en tenue
  • We beschikken over goed materiaal
  • Wij hebben als club een heel betaalbare contributie, zonder aanvullende bijdragen voor kleding etc.
  • Elk team heeft een trainer en we beschikken over een prima verzorger

Maar we bieden meer. Niet voor niets is ons motto “Plezier moet, Scoren mag”. Zo organiseerden we afgelopen jaar een voetbalkamp, zijn de trainingen afwisselen, is er altijd ruimte om te lachen en is er voor de jongsten jaarlijks een Sinterklaasfeest.

Speel je nog niet bij VV Haren, maar wil je aankomend seizoen wel gaan voetballen? Dan horen we graag van je. Stuur een mail met je gegevens naar lid@vvharen.nl en we nemen contact met je op. Hoe leuk zou het zijn om volgend seizoen in het zwart wit op het prachtige Sportpark De Koepel in Haren te voetballen?