Corona maatregelen per 25 september 2021

Vanaf zaterdag 25 september 2021 gaat de samenleving nog meer open, de 1,5 meter afstand gaat er af. Iedereen mag weer naar de club komen om zijn of haar team aan te moedigen. Geen beperkingen meer in aantallen voor supporters langs de lijn en voetballers op het veld. Met elkaar dus weer genieten van al het moois wat voetbal te bieden heeft, op het veld en langs de lijn. We volgen als VV Haren de richtlijnen van de KNVB/NOC*NSF (Protocol Verantwoord Sporten). Voor de Horeca en dus ook onze kantine gelden de volgende regels:

Horeca en sport
Ook voor de horeca vervalt de 1,5 meter vanaf 25 september 2021. Echter heb je wel een coronatoegangsbewijs nodig (vanaf 13 jaar) om toegang te krijgen tot horeca. Voor de sportkantine, die wordt gezien als horecagelegenheid, is er een aantal uitzonderingen hierin.

Zo is het mogelijk om een deel van de sportkantine/horeca af te scheiden van de rest van de ruimte zodat de sportkantine gedeeltelijk gebruikt kan blijven worden ook zonder coronatoegangsbewijs. Bij de kantine van VV Haren is dit vanaf zaterdag 25 september zichtbaar door een gespannen lint / afzetting.

Wanneer er geen Coronatoegangsbewijs nodig is:

• Voor het gebruik van het terras buiten en het afhalen van eten en drinken bij de bar;
  • het nuttigen van afgehaald eten en drinken buiten het afgescheiden horeca gedeelte;

Wanneer er wel een Coronatoegangsbewijs nodig is:

• voor het zittend nuttigen van eten en drinken binnen in het afgescheiden gedeelte voor horeca;

We vertrouwen erop dat iedereen zijn of haar verantwoordelijkheid neemt om zich aan deze maatregelen te houden. Dank alvast daarvoor!

VV Haren