Een bijzonder seizoen met bijzondere activiteiten

We hebben niet stil gezeten, maar staan toch liever op het veld

Langzaam gaan we de goede kant weer op. De voetbal competitie wordt voor de zomer niet meer opgestart, maar de trainingen zijn weer begonnen en we merken aan alles dat iedereen staat te trappelen om weer eens lekker op het veld โšฝ te staan.
Met medewerking van een heleboel vrijwilligers hebben we in coronatijd gelukkig niet stilgezeten.
De klusploeg heeft de picknick banken ๐Ÿช‘ vervangen, de kantine geverfd en het terras er opnieuw ingelegd.

En wat te denken van onze voetbaldagen ๐Ÿฅ…. In eerste instantie op de vrijdagmiddagen voor de jongste jeugd om ouders even te ontzien, maar door het succes ook eenmalig groots aangepakt, met medewerking van een aantal sponsoren en een echte penaltybokaal ๐Ÿ†.
Onze balletjesloterij ๐Ÿงฎbegin februari was een daverend succes. Dankzij de verkoop van meer dan 350 balletjes, hebben wij een groot aantal van onze sponsoren financieel een klein beetje geholpen. Vergeet ook de crowdfundingsactie ๐Ÿ’ฐ niet voor de Pub vanuit VV Haren 3 en 4. Dankzij gulle donaties hebben we ook hen kunnen steunen.
Voor onze leden organiseerden we een pubquiz met borrelpakket ๐Ÿบ๐Ÿง€ en brachten we een lekkere kersttraktatie ๐Ÿซ langs.
En natuurlijk hebben we geprobeerd te kunnen blijven voetballen โšฝ๏ธ, daar waar mogelijk. Ook nu organiseren we voor de jeugd nog extra trainingen op zaterdag en voor de senioren is er voor het aankomende seizoen een nieuwe hoofdtrainer aangetrokken.
Kortom, VV Haren is er in goede en slechte tijden voor haar leden, vrijwilligers en sponsoren. Dat dit niet onopgemerkt is gebleven, blijkt wel uit de groei ๐Ÿ“ˆ van het aantal leden. Volgend seizoen zullen zowel op zaterdag als op zondag meerdere VV Haren teams actief zijn, zowel jeugd als senioren.
Wil jij aankomend seizoen voetballen bij een maatschappelijk betrokken club, waar we het beste uit onze voetballers halen, maar we niet zonder plezier en sportiviteit kunnen, kom dan eens gezellig meetrainen. De trainingstijden staan op onze site, maar je kunt ook altijd even contact opnemen met Mark van Dam. Zijn telefoonnummer staat ook op de site.