Jan Berend van Hemmen overleden

Ons bereikte het trieste bericht dat op 21 april op 88-jarige leeftijd Jan Berend van Hemmen is overleden.

Jan Berend heeft jaren in ons eerste elftal gevoetbald en later in het vierde. Tot een paar jaar terug trainde hij op de zondagochtend nog met de veteranen.

Als vrijwilliger was hij bestuurslid (wedstrijdsecretariaat) en heeft hij jarenlang in de klusploeg meegedraaid.

Namens de vereniging is Willem Kant aanwezig geweest bij de condoleance en onze klusploeg heeft vandaag afscheid van hem genomen tijdens de crematie.

Namens het bestuur en alle leden van vv Haren wensen wij de familie Van Hemmen heel veel sterkte met het verlies van Jan Berend.