Maak gebruik van onze toiletten

Ons mooie sportpark heeft een heleboel buren en zoals het een goede buurt betaamt, proberen we de overlast tot een minimum te beperken. Uiteraard kunnen we gewoon voetballen en daarbij het nodige geluid maken, nazitten na de training of de wedstrijden is geen enkel probleem, zolang ook dit binnen de perken blijft en dat geldt natuurlijk ook voor een feestavond af en toe.

Waarschijnlijk klinkt dit allemaal heel logisch, maar het is goed om af en toe even onder de aandacht te brengen.

En dat geldt ook voor urineren naast de velden. Hoe voor de hand het ook ligt, om dit even “in de bosjes” naast de velden te doen, als speler of als toeschouwer, dat is NIET de bedoeling. Ook hier kunnen onze buren overlast van ervaren.

Ons dringende verzoek: Maak gebruik van de toiletten in de kantine of kleedkamers. Zo houden we het voor iedereen leefbaar, leuk en schoon!