Jubilarissen in het zonnetje gezet

Tijdens de nieuwjaarsreceptie op 8 januari jl. zijn diverse jubilarissen in het zonnetje gezet. Zij waren respectievelijk 25, 40 of 60 jaar lid van onze vereniging.

Doordat de nieuwjaarsreceptie de afgelopen 2 jaar niet door heeft kunnen gaan, zijn ook de leden die in die jaren een jubileum te vieren hadden genoemd deze middag.

Dat leverde al met al een hele lijst met namen, diverse bossen bloemen en de nodige speldjes op.

Aan de jubilarissen die 8 januari niet aanwezig konden zijn, is afgelopen woensdag, tijdens de klusochtend, aandacht besteed. Ook zij hebben hun speldje in ontvangst mogen nemen.