Lid van Verdienste Henk Smid en voormalig trainer/wedstrijdsecretaris Jan Hendrik Scholtens overleden

Ons bereikte het trieste bericht dat afgelopen week Henk Smid en Jan Hendrik Scholtens zijn overleden

Henk Smid was als langste lid van onze vereniging. Henk is op 01-07-1954 lid geworden van de VV Haren. Eerst als voetballer, daarna is hij 15 jaar onze penningmeester geweest en was een van de eerste leden van onze klusploeg. Dit heeft Henk tot enkele jaren gelden gedaan, tot zijn gezondheid hem in de steek liet. Voor al zijn vrijwilligerswerk is hij door de leden ook terecht benoemd tot Lid van Verdienste van VV Haren.

Jan Hendrik Scholtens is in 1985 begonnen als trainer van ons damesteam, mede door zijn bevlogenheid en betrokkenheid werd deze periode een groot succes waarin de dames de beste ploeg van de Provincie Groningen en zelfs hebben deelgenomen aan het Nederlands Kampioenschap voor clubelftallen. Na zijn trainers periode is Jan Hendrik nog jaren wedstrijdsecretaris geweest en was nu nog verenigingslid.

Namens het bestuur en alle leden van vv Haren wensen wij de families Smid en Scholtens heel veel sterkte met het verlies van Henk en Jan Hendrik.