Uitnodiging (digitale) ALV VV Haren

16 november a.s. om 20.00 uur

Algemene Leden Vergadering vv Haren op 16 november 2020 gaat online!

In september hebben we aangegeven dat er eind oktober een ALV in de kantine zou worden gehouden. Door de bekende omstandigheden is de ALV verplaatst naar 16 november om 20.00 uur.

Online ALV

De geplande ALV op 16 november gaat door! En wel online via Teams. Wij gaan je dan voornamelijk meenemen in de financiële cijfers van het afgelopen seizoen en de begroting van dit seizoen. Verder zal er kort worden ingegaan op de missie/ visie/ strategie van de club.

Live volgen

Wij zijn ons er terdege van bewust dat niet iedereen digitaal even goed is onderlegd. Wij bieden dan ook maximaal 10 mensen aan de ALV live in ons clubhuis te volgen. De eerste 10 mensen die zich aanmelden, worden hiervoor uitgenodigd. Hierbij een oproep: Heb je (een beetje) ervaring met digitaal vergaderen, geef anderen dan de mogelijkheid in het clubhuis aanwezig te zijn.

Aanmelden

Langs deze weg vragen wij je aan te melden voor de ALV van vv Haren op 16 november. De aanmelding graag verzenden naar bestuur@vvharen.nl. Op 16 november krijg je dan via de e-mail voor 18.00 uur een link toegestuurd waarmee je via Teams kan deelnemen aan de ALV. Hiervoor hoef je de Teams app niet geïnstalleerd te hebben, dit kan ook online via de webbrowser. Een verdere uitleg versturen we met de link voor het inloggen voor de ALV. Mocht je heel graag in het clubhuis aanwezig willen zijn omdat je echt geen idee hebt hoe digitaal vergaderen werkt, geef dit dan bij de aanmelding aan.

Vragen

Mocht je naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen of opmerkingen hebben, stuur deze dan naar bestuur@vvharen.nl of neem telefonisch contact op met Kristian Kloen (secretaris) op telefoonnummer: 06 3419 0025.

Bestuur vv Haren