Oud-Trainer Max Lanting op 71-jarige leeftijd overleden

Ons bereikte het trieste bericht dat afgelopen maandag op 21 december onze oud-trainer Max Lanting  is overleden. Max is in het verleden trainer van de jeugd en van de 2e selectie geweest, daarnaast was hij in de jaren 90 ook nog grensrechter van ons 1e elftal.

Afgelopen zondag is er in persoonlijke kring afscheid genomen van Max.  Wij herinneren Max als een markante man die stond voor discipline, recht door zee mentaliteit en de legendarische magische ‘vierkantjes’ die zijn spelers vaak vervloekten!

Namens het bestuur en alle leden van vv Haren wensen wij de nabestaanden heel veel sterkte met het verlies van Max.

1. P.J.Dijkstra zegt

Ach en zijn Kikkersprongen waren ook altijd lachen..

2. Guus zegt

Samen met Max, Herman en Theo hebben we in de jaren 90 als team leuke activiteiten voor de jeugd georganiseerd. Het zijn de mooie herinneringen. Jammer dat Max er niet meer is.