Vrijwilliger, wij zoeken jou ! Kom donderdag 15 juli langs in de kantine

Beste vrijwilliger van VV Haren, wij zijn op zoek naar jou !

Het belangrijkste kenmerk van een vereniging is dat we het samen doen. We beschikken over een groep vrijwilligers die klaarstaan voor de VV Haren, maar hoe mooi zou het zijn wanneer deze groep iets groter wordt. Hierdoor komen de werkzaamheden niet altijd op dezelfde schouders neer.

Wij dagen je uit om aanstaande donderdag 15 juli tussen 18:30 en 20:30 langs te komen in onze kantine. Wij zorgen voor een kopje koffie met iets lekkers erbij en we gaan in gesprek over de mogelijkheden om ook JOUW club te helpen.

Namens de kantinebezetting zal Hans Oosterhuis aanwezig en namens het jeugdbestuur/hoofdbestuur Mark van Dam.

En ook wij weten dat iedereen het druk heeft, maar daarom draaien we de vraagstelling ook om:

Wanneer heb JIJ tijd beschikbaar voor de VV Haren, de club waar jezelf voetbalt, je kind of kleinkind voetbalt en veel plezier beleeft. En welke taak spreekt je aan ? Er zijn zoveel mogelijkheden om de club te ondersteunen.

Je moet hierbij denken aan kantinebezetting, scheidsrechters, trainers, consul en oh ja; we zoeken zelfs nog een voorzitter !

Maar laat je nu niet gelijk afschrikken door te denken: dit kost wel heel veel tijd, want wij passen het vrijwilligerswerk aan jouw agenda aanEn bedenk ook: hoe groter de groep hoe makkelijker het voor ons in te delen valt. Dus ook al kun je maar 1 x per maand, geen enkel probleem. Vele handen maken licht werk.

En dit is tevens een oproep aan de huidige vrijwilligers en gestopte vrijwilligers: ook jullie nodigen we uit om donderdagavond langs te komen. Niet alleen om even gezellig bij te kletsen, maar ook om aan te geven war eventueel beter of makkelijker kan.
Ook wij weten als kantinecoördinator, jeugdbestuur en hoofdbestuur dat we zeker niet alles goed, sterker nog er gaat best wel eens iets verkeerd of iets zou beter kunnen. Maar in welke vrijwilligersorganisatie is dat nou niet het geval.

Hans en ik nodigen je hierbij dan ook persoonlijk uit om persoonlijk met ons in gesprek te gaan, zodat we zaken kunnen verbeteren, aanpassen of zo indelen dat ook jij je vrijwilligerstaak weer oppakt of wellicht prettiger kan uitvoeren.

We zien elkaar aanstaande donderdag tussen 18:30 uur en 20:30 uur. En kun je nu niet donderdag dan mag je ook altijd reageren via de telefoon of app naar Mark van Dam, 0645716218