Wedstrijdverslag VV Haren JO15-1 – Stadspark JO15-1

Helaas een ongelijke strijd

Vandaag was er dan eindelijk de eerste competitiewedstrijd van het seizoen 2019/2020.

De trainer was weer terug van zijn welverdiende vakantie op Kreta en wilde ook wel weer eens 3 punten pakken.

Op een zonovergoten sportpark De Koepel was Stadspark JO15 de eerste tegenstander van deze competitie. In de kleedkamer werden de jongens op scherp gezet. Coach elkaar, vroeg druk zetten, lekker overspelen en wees rustig voor de goal.

Nou dat ging uitstekend. Binnen 5 minuten was de stand al 3-0 en het was duidelijk dat Haren een maatje te groot was voor Stadspark. De score werd verder opgevoerd met een aantal mooie goals, maar ook een enkel intikkertje. Bij rust was het dan ook al 10-0.

In de rust afgesproken om te blijven voetballen, elkaar de goal gunnen en het tempo hoog houden. Doel was om ook de 2e helft hetzelfde aantal goals te maken, maar met leuk voetbal. De trainer gaf aan: ik wil Ajax voetbal zien. Nou dat werd door de PSV, FC Groningen en Feyenoord supporters met boe geroep beantwoord.

Toch bleef Haren prima voetballen en met af en toe prima samenspel werd de uitslag steeds hoger.

Bij het laatste fluitsignaal van de uitstekende scheidsrechter René, was de einduitslag 24-0.

De complimenten voor de tegenstander SC Stadspark JO15, want deze jongens bleven voetballen en er is geen onvertogen woord gevallen.

Hopelijk voor beide teams volgende week een gelijkwaardige tegenstander.