Wedstrijdverslagen VV Haren JO10

Vv Haren JO10-1  – VV Gorecht JO10-3

Zaterdag 14 september moest ons JO10 team voetballen tegen Gorecht. Opnieuw een spannende wedstrijd die alle kanten op kon gaan. Er werd over en weer gescoord, maar helaas hadden wij het geluk niet aan onze zijde en de tegenstander wel. We hebben verloren met 5-4. Ze hadden 2 gelukstreffers; èèn ging door de benen van de keeper en er werd een bal van richting veranderd, waardoor de keeper er niet meer bij kon. We hadden nog een kans om gelijk te komen maar de scheids floot de wedstrijd af. We kregen ook nog complimenten van de tegenstander, dat is altijd mooi. En iedereen was weer goed bezig. Als we nu wat meer gaan overspelen komt het helemaal goed.

GRC JO10-4 – VV Haren JO10-1

We hebben een korte bespreking gehad in de kleedkamer. Heb de kinderen gevraagd wat er volgens hun mis ging tijdens de vorige wedstrijd. Nou dat wisten ze wel, hun antwoord was samen spelen. Waarop de leider zei, als jullie dat weten, ga dan ook samen spelen. Dit deden ze ook eindelijk en de tegenstander kreeg de ene na de andere goal tegen. Voor de rust was het al 0-10 voor ons, maar na de rust was het team wat in gezakt. De goals bleven wel vallen, maar ook van de tegenstander. Helaas was er ook even ruzie op het veld, maar dat kwam uiteindelijk wel weer goed. Iedereen was even uit het spel hierdoor, maar ze pakten snel weer de draad op en werd het uiteindelijk 3-14. Goed gespeeld allemaal!