Wedstrijdverslag JO10: VV Haren – Harkstede

De eerste helft gingen ze al snel van start en je zag dat ze er allemaal zin in hadden. De tegenstanders probeerden weerstand te bieden maar we waren te sterk en gingen de rust in met 5-0, waaronder een hele mooie goal die ze vanaf de verdediging opbouwden door middel van goed over te spelen, de tegenstander weg speelden en scoorden.
2e helft
In de tweede helft zetten we door en waren continu aan de bal. De tegenstanders waren gezien en het werd uiteindelijk 12-0!!!
Vandaag deed Dani voor het eerst mee. Het was net als of hij al jaren mee deed. Helemaal top, vond gelijk zijn draai.
Dani, volgende keer gelijk schieten als je de kans hebt… niet wachten tot er eerst een foto genomen word ? grapje van de leider
Ga zo door allemaal!